310111



Hellulu, jobba jobba hela helgen på mitt favvo-hak
Oyster bar. Det blev en liten smyg utgång på fredagen och en kabrak på lördagen ändå :)
I fredags satt vi kvar på jobbet till halv 2 och käkade skaldjur och drack bubbel, sen kilade jag ner till East och mötte upp Sebastian och Sophie. Sophie hade släppt sin spritguard, var ritkigt skön och went mad i utebaren vilket resulterade i att min bubel-fylla övergick till tequila-kaos och jag attack hånglade upp #hovis framför hans kompisar utan att hälsa.. Sen drog jag och Sebastian hem till honom och kokade te och kollade på "The name of the rose". Även Lördagen bjöd på skaldjur i form av Hummer, räkor och kolossala mängder ostron samt bubbel. När jag var mätt i magen bar det av till Liljeholmen och svartklubb där jag hittade Daniel, Ivan som jag inte träffat på länge och lite annat folk. När klockan var 8 hade jag hällt i min 9 liter vatten och studsat omkring som en lite studsboll tyckte vi att det räckte och delade taxi tillbaka till verkligheten.
Jag sov till 7 nästa dag och efter 2 filmer och lite frisk luft kvicknade jag tillslut långsamt till liv i famnen på #hovis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback