220111


shit...igår....jääävlar.. så full som jag va igår har jag inte varit sen jag drack hembränt för första gången å va typ 14. helt sjukt men jag har för andra gången i mitt liv minnesluckor från kvällen, eller natten. Jag vet att vi tog en taxi hem och att Hovis ringde när jag låg i Tommys knä och dregglade. Kommer inte ihåg vart jag la jackan, när/hur jag klädde av mig och tydligen hade jag kräkts också..? Det kommer jag inte ihåg.. ?! Det ända fragmentet av minne jag har är en jäkligt dimmig bild av när jag försöker få upp listerin korken på toan, och tycker att det är väldigt jobbigt att den är barnsäker, jag får alla fall till slut upp den, och jag är inte säker men jag tror att jag kan ha druckit listerinet....:S
Ja, det är bara det. Sen vaknar jag i morse med en riktigt fet baksmälla hängandes över mig, och den gamla vanliga "va faan hände igår?!"

Men men, idag är en ny dag och alkohol lär förtäras eftersom det är min sista kväll i Åre. Får vi se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback