160111

Longtimenosee nu. Sorry har haft massa annat för mig:) Är hemma i Stockholm nu men ska tillbaka till åre om en timma...Har lite smygångest faktiskt, nu när jag vart hemma med alla vänner..

Var hemma hos
Pascal igår på en gammal hederlig hemmafest! Mycket trevligt.
Jag mötte upp Sophie vid stureplan och så kilade vi bort till Diplomat och käkade middag och drack lite bubbel. Sen bar det av till sveavägen och lägga jackan på hög och hoppas på att nån inte snodde ens skor... Vi drack smuggelsprit, bröt arm, blev sentimentala och shotade tequila :) Runt 2 åkte gitarren fram, så efter några visor tog jag en taxi hem till Hovis som låg och sussade.






i fredags hade vi det också oförskämt trevligt. Jag och Hovis drog frörbi NU! och lyssnade på en väldigt kort spelning, sen tog vi tuben till stureplan och gick förbi East där vi hittade hela Nobis-gänget. Jag var fortfarande megabakis från torsdagen så jag tvingade i mig en öl som räckte hela kvällen....Runt småtimmarna hoppade jag, Sebastian och Hovis in i en taxi och åkte hem till skånegatan <3 och satt uppe och bubblade till kl7.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback