080910

Simon

ok fia det ska jag göra

du vet att man ska vara utklädd på p-festen förresten

Jag

till vaddå ? haha

Simon

temat är förintelsen

Jag

neeee du driver då skulle nån ha sagt de

hahahaa

Simon

hahaha

Jag

aa jag har en hel garderob i de temat

perfa!

Simon

haha jag får hyra en kostym

Jag

jag har lite kontakter i tyzkland

Simon

jag känner många källarpedofiler i ostriche... vi kanske kan lånbyta lite?

Jag

hahaah

5 ariska barn så kan jag nog fixa ett helt kitt

Simon

jaja gör så, så ska jag sy upp en kavaj i judehud

Jag

om du har tur slänge de nog med en slipsklämma från personalfesten i treblinka -45

haha fyfaan va äckligt

Simon

hahaha p-fest i ett arbeitsleiger... sjukatse nånsin

Jag

hehe

Simon

jalla jalla nu ska jag göra nåt tyskt.. ses på söndag om inte annat

Jag

haha jess sir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback