211110






Idag när jag vaknade var jag redo att ta livet av mig, helt seriöst. Hade sprit-ångest för första gången och hade inte ätit på två dagar och va helt pank, jag mådde kass i stora lass. MEN, runt kl 6 kommer Walle och knackar på och räddar mitt liv:
- Vill du äta middag med oss? Vi har gjort tacos.

Så jag blaskar av mig i ansiktet, och hoppar i min onepiece och glider ner till köket där Jesper, Linnea, Walle och Elis har dukat upp jättefint och tänt ljus. Efter middagen ringer min pappa och säger att han satt in en femma till mat, Tomas ringer och säger att han kommer upp och hälsar på och sen spelar vi gin rummy. Det kallar jag en vändning från heaven! I kväll somnar jag mätt och glad:)

Kommentarer
Postat av: bexter

min älskade ponny. jag saknar å saknar å saknar dig.

jag ska komma upp och krama dig, då gör vi storkok! pusssss

2010-11-22 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback