171110







Hey! Nu sitter jag på tåget upp till Åre faktiskt! Har åkt i en timma och allt är redan helt snö. Lämnade mitt rum helt nedpackat, vännerna kramade och #hovis pussad imorse halv 10. Can't stress enough att jag kommer sakna alla sjukt mycket och hoppas ni kommer och hälsar på!

Sista kvällen i Stockholm spenderades med Einar, vi gick på premiären för filmfestivalen och såg en fantastisk öppningsfilm av en fransk snubbe som va 21 år(?!) riktigt grym. Efter filmen var det upplyst med facklor hela vägen upp till brunnsgatan där efterfesten var, var lite smygtrött så vi lättade efter ett glas vin och mötte upp Matilda vid East och åt en sen middag. Runt 12 sa vi hejdå och köpte chezeballs och åkte hem och somnade till planet earth.
Nu blir det stripperella, macka och the som #hovis fixade imorse <3 
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: hovis

Jag heter faktiskt hovis! <3

2010-11-18 @ 04:39:59
Postat av: ektas

hejsan, fin blogg. allt bra? :)

Postat av: ponny

ja det gör du faktiskt! :)



Tack tack! Jess lite kall bara:)

2010-11-18 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback