011110



massa massa ettor, ingen som jag är värd dock.. jag har vart sämst på den här adressen men det beror på att jag inte vart hemma på typ 2 veckor OCH att min systemkamera ligger på nån bussterminal i flemmingsberg (ska ta tag i det imorgon)
Kan ju uppdatera er som inte vet att jag har börjat jobba på ett ställe som heter "Oyster bar" och är precis vad det heter; en ostron bar. Jag har sålt min hästenssäng för välbehövliga pengar och hängt massa hos Hovis.

Snart åker jag till Åre också! bara 18 dagar kvar typ :) Tiden har gått så himla snabbt! Å å!! Vet ni vad jag har beställt!! En One piece! (se ovan) Jag kommer förmodligen leva i den uppe i kylan:)

Men nu är det färdig uppdaterat! Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback