LNDN LUNCH

ny dag samma pose, solen skiner faktiskt och vi ska ska ner pa stan igen. Igar var vi pa portobello market hela dagen och sen drog vi hem till rukma och at middag. Efter middagen akte heelsen pa och vi drog till nan members klubb pa bond street. Massa champagne senare och jag star och dansar i mitt eget blod pa golvet, (vi tog av oss skorna..) det kommer massa bilder nar jag kommer hem:) Sophies kompis avslutade kvallen med att bestalla in en dompa. Sen blev det nattbuss dirr hem till pippo och jag somnade latt overalkoliserad pa johannas axel och vaknade lagom tills vi skulle ga av.
Nu ar vi fardigduschade och ska glida ner pa brick lane, ata lunch, kolla marknaden och sen mota upp Sophie och Matilda sa far vi se vart vi hamnar ikvall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback