LATE WEEKEND UPDATE

Har vart lite ambivalent vad det gäller bloggandet på senaste tiden, så nu tar jag tag i ena sidan och skriver lite. Jag vet ju att ni törstar efter mina helgaktiviteter.
Förra helgen skyllde jag på bakfylla eller liknande så nu har jag hunnit glömma bort vad jag gjorde... Men den här helgen ligger fortfarande kvar på näthinnan och bara väntar på att få bli utdelad. Så:

Fredagen spenderades först hemma hos Jennifer med Linnea och Dans-Karin, 1 liter vin senare var vi på Riche, ett glas champagne senare var vi på Spybar och ett glas vitt, några öl och lite rött senare var jag hemma hos P. Det var fredagen.
Vaknar kaos-bakis kl 12 och möter upp Jennifer, Linnea och Dans-Karin för brunch på kungsholmen. Börjar med typ middag på Texas burger och jag nästan dör av mätthet och bakfylla, Linnea tyckte inte Texas burger var ett alternativ så vi möter upp henne efter och promenerar bort till ett fik. Där sitter vi och är högljudda till Niklas ringer och meddelar att han och Calle sitter på Sturehof, så vi skiljs åt och jag åker dit. Efter en stund på Sture så promenerar vi bort till Riche och tar ett glas. Nu tänker jag att jag måste hem och duscha och byta trosor, men nej. Jag åker hem till Calle med Niklas och Calle. Madde och Peter kommer och här sen fortsätter fylle-orkanen Gudrun med 1000 shots, bloody marys, rom och cola och öl. Shit. Helt plötsligt sitter vi i en bil på väg till nån hemmafest. Helt plötsligt sitter vi i en bil på väg till nån klubb. Helt plötsligt står jag och svajar utanför Marie Laveau..? Vi går in, (hur kom vi in? jag kollade skelögdt på vakten och snubblade i dörren)
Sätter oss i soffan med fuktiga blickar och sladdriga armar, Peter får min öl samtidigt som Madde tycker jag och Niklas ska hångla, så det gör vi, i riktig 14-års anda..tiden efter det dimmar ihop sig lite men efter en stund vaknar jag i en taxi utanför Niklas och tack och lov för att jag får lägga mig ner!
Vaknar i princip naken (jag tycker tydligen inte om att ha kläder på mig på fyllan) Niklas sitter i duschen och jag somnar om, när jag vaknar sitter Niklas fortfarande i duschen och jag är fortfarande i princip naken. Letar fram min bh och tröja och somnar om igen. Vaknar med sällskap somnar, vaknar, somnar tills Peter med vän ringer på dörren. Då ska vi till ciao ciao och äta pizza och sen promenera på isen. Jahapp, sen är vi på väg till Niklas kontor där vi inte stannar så länge utan går upp till Lars som bor i närheten. Hemma hos Lars gör vi skräckfilms musik tills tie på kvällen, då tar jag Niklas och Calle sällskap och jag åker hem.
Vaknar på måndag med typ ryggskott..Så det var den helgen! Ikväll åker vi till London och firar min födelsedag tills på Måndag:)






Ses på Bauer kl 19 15/3, götgatan 15 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback