FAB FRIDAY!

Så jävla äntligen fredag!! Ska hoppa in i duschen, skrubba av mig torsdagen (som blev så jävla bra) rebota och åka till East och träffa underbara Sebastian. Ikväll har han nämligen importerat små russ från Tokio som vi ska sjunga karaoke och dricka kopiösa mängder alkohol med. Sen får vi se vart jag hamnar.

Igår mötte jag upp Sophie vid Jarlaplan och gick till Honey honey där det skulle After workas med Monkanbrånkan, bröder och Sophies familjevänner. Det började lite skevt med 2-timmar försenad mat, inte så kul eftersom både jag och Sophie var vrålhungriga.. Men det åtgärdades självfallet i form av fri middag och fri bar:)
kl nie drog hela gänget förutom jag och Sophies vän som tyckte det var dumt att lämna en fri bar så tidigt så vi satt kvar till 12 och gästades av Henke som kom förbi. Sedan bar det av till East och nu var jag omringad av män, för vi hade mött upp Niklas som hade vart ute och firat en kollega. Jag finner mig själv sittandes på East i sällskap av underbara människor så som: Henrik, Niklas, Sophies vän och Sebastian, fabulous.
När två handikappade white trash 2-barns mammor sätter sig vid oss och dricker mina gamla slattar tyckte vi att vi var klara, så vi drar till McFuck tar farväl av Sebastian och taxi hem till Niklas där vi däckade.

Å just det! Måste tillägga att jag har världens bästa mamma (och pappa) som kom hem med ett månadskort och en trisslott (som jag vann 100kr på!!?) och 500kr. Vad ska jag säga...jag har det för bra ibland:)


Nu måste jag skynda mig, jag hör att mobilen ligger och piper ute i vardagsrummet. Vi kanske ses ikväll?!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback