ENDWEEK

Helg helg helg, varför tog du slut så fort, och varför var du så förbaskat kall ?
I fredags tog jag på mig min skinnjacka och tyckte att "det skulle nog inte vara någon fara", jag hade ju faktiskt kofta under. Gick ut och kom till hälften av backen och vände direkt. Så..på min vinterjackan igen då...ändå frös jag!! Jävla skit "polarvinter". Kom till Johanna, drack massa vin och hade skittrevligt. Begav oss mot oxid där Sophie hade klubb och kände redan här att jag var mycket mer en väldigt onykter. Kommer inte riktigt ihåg hur länge jag var på oxid men helt plötsligt var jag på "roche" som jag kallade det i sms till Sophie. På Riche var Jennifer och Rebecka och en överalkoholiserad Ponny. Hela alltet slutar på donken där jag och Jennifer ger upp för att det är för kallt och åker hem. Vaknar nästa morgon riktigt bakfull och åker senare till Maja för rötjut och fish-shots, mellanlandar på treat blir onykter och arrogant och valsar vidare till Marie Lavaeu. På vägen hittar vi Anders, Niklas och co som hakar till Marie. Vid stängning tycker jag och min inre promillehalt att vi ska ha efterfest hemma hos Maja, vilket vi hade. Däckar tillslut på golvet med Niklas kl7. Vaknar bakis igen och beställer pizza med Maja, somnar till paradise hotel, vaknar, somnar, bakissvettas och mår illa efter pizzan, kollar the hills, kollar the city, somnar, vaknar igen, spelar kaleha, åker hem.
oooch jobba imorgon. Kick off på fredag btw, ska bli kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback