BLAME SNOW

Förlåt förlåt. Mm, så ja. Det är över nu, jag är tillbaka.
Jul/nyår var fab-ulous. Jul firade jag med mamma janne, hundcirkusen och en sväng nere hos Morfis<3
Nyår på Valhallavägen där jag och Felix hostade fest för nära och kära. Jättelyckat förutom mitt lilla utbrott på två äckliga småbrudar som sedan åkte ut med huvudet före. Som sagt, jäääättetrevlig kväll/natt och sjukt kul att det var så himla blandat med folk:) 2010 började väldigt bra.
2010 har hittils bestått av: att halkat omkring på all snö och is, vart ute med Sophie&co, gav mellandagsrean 1 chans, vilket mellandagsrean inte förvaltade så bra. Legat med ex, igen, ätit massa El Nacho med Johanna:). Kollat lite för mycket film bakfull. När jag tänker efter har 2010 hittills bara vart en djup bakis-oas. Vilket man iof inte ska underskatta...! Jag behöver ju inte vara bakis på något jobb, så jag får passa på så länge jag kan:P #sesakerpositivt
Igår var jag och Sophie ute en sväng och hälsade på Alberto som spelade på Grodan, slirade hem till Chris (priiiiick 4 som vi looovat) på hal is och delade en import-cigg, hittade burger-batman och fnissade så mycket att jag har träningsverk i magen idag. Mmm..roligare än så blir det inte hörrni!
..återkommer när jag har något vettigt att säga..?
#burgerbatman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback