WHEN IN...STOCKHOLM. ?

Så, löning i natt alltså. NAJS! Fast jag får knappt röra de pengarna för de ska gå till London. För er om har missat det så åker jag, Johanna, Sophie och Matilda till London och firar min födelsedag, 11-15 mars. Kommer bli awesomee!
Sitter just nu och pratar med Anderas som har lyxen att vara i ett annat land just nu, fritt från SL-kaos och raggsockor. Inte alls avundsjuk på 30+ och sol...inte....alls... . .

Ikväll har annars vart en rätt bra kväll om man jämför med dagen (då jag blev smittad av mammas magsjuka, och ligger hemma från jobbet..)
Jag har haft tid att kolla klart på Joy Division dokumentären, förnyat min ELLE prenumeration och fick "4 trendiga nagellack" på köpet (jess!), kollat på en hel del SNL, druckit proviva som mamma kom hem med och lagt massa saker i shoppingbagen på Asos.com (får INTE checka ut den!!!!)
Om jag blir frisk tills i helgen (vilket jag måste) ska jag Jempa och Rebecka-kaah ut slira på stan, long time no slir.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting och hoppas på sommar och längta till London! 

Här vill jag vara nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild! :P

Postat av: Andreas Sundqvist

Inte vara avundsjuk på solen nu ;)

hehe

London kommer att bli Amazing for You !!

Love that city !!

2010-02-25 @ 04:26:50
URL: http://worldwideandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback