HELLO-LO-LO-lo

Ja men seriöst, vart fan tog mitt liv vägen ? Ena stunden sprang jag, Sophie och Mat runt på stan halva natten 8 dagar i veckan och livnärde oss på vin och cigaretter (väldigt sunt och bra för själen som du frågar mig!) och nu ba, SNAP! ...kommer jag hem och däckar på soffan kl 18.30.. finns inte en chans i hela världen att jag skulle åka in och "ta en öl" som vi gjorde varendajävlakväll förut, asså jag skulle typ hellre betala för att slippa, samtidigt som jag skulle betala dyrt för att fortsätta. Men jag hittar inte balansen mellan att vara arbetslös och awesome/ arbeta och vara helt slut...what the hell..
Nu är det verkligen som den där supertråkiga stereotyp grå-Svensson-livet:
Vakna, jobba, äta, sova (däcka). HALLLÅÅÅÅ Livslust vart tog du vägen ?!!?

Funderar på att lägga ut en annons på blocket: 18-årigt sinne sökes i utbyte mot trött,livlöst stureplanspatrask och om det följer med ett par fasta bröst och en platt mage så kan man få numret till DjHångel. typ ?

Mitt inre idag:


Mitt gamla "hippa" liv, rest in peace forna "hippa" liv:










Kommentarer
Postat av: Håkan Heeeeeed

Jag gillar att jag var en del av ditt gamla jag! Är jag helt utesluten i ditt nya eller?

Postat av: Ponny

Haha, jag får väl åka ner till götet och inkludera dig i mitt "nya liv" då :)

2010-02-21 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback