261210


god jul i efterskott! jobbade hela julafton, i servisen :) älskar att jobba servis! Gick omkring och log hela kvällen.
När vi hade jobbat kart hade kockarna dukat upp ett jättefint julbord till oss, jag hade crave'at efter köttbullar och rödbetssallad heeela dan så det var typ det första jag tog:) När vi hade käkat och tagit ex antal nubbar gick vi upp till tottebo där jag hittade Ylva mitt i vimlet, vid baren så klart:P sååå 700 liter mousserande senare började jag komma i form kan man säga.. vinglade upp till köket på miniefterfest och klämde en flaska jack, därefter åkte vi till gröna villan där det spelades charader och nu var jag tydligen inte kontaktbar. så vi lämnar den julaftonen där. Upp och jobba (idag) afterski- fördrink och nattklubb. Helt bakissvettig och döfärdig så jag säger godnatt och glad påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback