021210


Linnea, Elise och Rebecka

jag blir "firad"

danza på bordet kändes som en bra ide

Jag har ju inte berättat om i tisdags kom jag på. Jag, Elise, Rebecka och Linnea hade tjejkväll igen :) och gick ner och käkade middag och kollade på showen på dippan som var fantastisk som vanligt, plus att jag blev firad och sjungen för av artisterna och alla matgäster för att dem sa att jag fyllde 18 samma dag ;) kände mig ung och tight igen.
När vi var klara på dippan drog vi upp till Dahlboms och festade vidare. Jag och Linnea hade något slags shot-battle och gick lös i baren. Vid stängning stod jag och dansade på ett av borden och Linnea hade gjort en Niklas och smygit hem. Alla drog på efterfest hos Malick där jag däckade en snabbis men vaknade konstigt nog till liv efter en stund. Jag vet inte vad klockan var när vi avslutade bara att det var helt stört kallt.
Smart som jag är hade jag redan dagen innan förberett med chips, dipp och godis som bara stod hemma helt klart att frossa lagom till min bakis-session :) Det ska jag nog göra oftare.
Idag ska jag och Elise gå upp till Broken och ta en drink (whiskey och varmt vatten för min del)   

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback