YOU SIR SUCK!

Tydligen räcker det inte med att min kropp straffar mig för mitt smäkta alkoholintag, nu ska mina materiella tillbehör straffas... Fan. Är det här för att jag fick jobbet jag ville ha ?
Jag lämnade in mitt liv på lagning (det låter skitfånigt jag vet! Men det finns mycket som jag inte klarar av utan min iphone! Kalla mig handikappad, jag tar det!) Fick reda på när jag gick in och sökte på min reparation på Anovo att den bara har legat där i tre veckor?!! Ingen har ringt, ingen har smsat eller mailat ?! Va fan är de för jävla service ? De skulle tydligen ha skickat något kostnadsförslag för att jag har "spräckt displayen" vilket är riktigt jävla mycket skitsnack! Det är en liten spricka i ena hörnet, och det var inte ett problem sist jag skickade in den! Jävla Idioter. Jag ringde till tre och var arg och sa att de lika gärna kunde skicka tillbaka den efter som den ändå bara har legat där i 3 veckor!! Så jag får den förhoppningsvis (?!!!!!??) på tisdag. Jävla puckon! Skicka med DHL pronto!!! Åh va trött jag blir.
Men jag ska väl inte klaga för mycket för Sophie har väntat på sin Iphone i typ 7 veckor, jävla skrot Telenor!
Skulle vilja tilldela 3, Anovo och Telenor sodomi med grovsalt och örfilar, och inget "S&M-sex-vi-har-ett-kodord-när det börjar göra ont, ne för det gör ont! Lika ont det gör i mitt huvud när jag står mitt i stan och inte hittar för att min jävla kiss-nokia inte har någon kart-funktion!


Jag tycker att jag lyckades se riktigt jävla arg ut, eller hur!
Nu ska jag fortsätta vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback