ORGINELL..

Jag har alltid fått höra att jag är lik olika personer, eller om jag "har en storasyster?", det är både kul och lite tråkigt eftersom man helst vill ha ett orginellt utseende (tycker jag iaf). Det har vart rätt lugnt nu ett tag och jag har gått tilbaks till att tycka att jag inte ser ut som alla andra:). Men helt plötsligt så kommer det igång igen, det går som i vågor det där... Nu i helgen har jag fått både skamliga och smickrande påståenden.

Yes please:

* Audrey Hepburn (tack David!)
* Bilden på tjejen vid ingången till East (haha, tack Magic)
* Lisa Snowdon (hmm..)
* Petra Nemcova (i wish killen från riche)


hmm...:

* Citty
* Liz Lemon i 30 Rock (fu adam!)


Enough med ytligheterna. Nu ska jag fortsätta vara sjuk!
Ciao

Kommentarer
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

haha åååkwaard måste sluta googla mig själv.

Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

men kunde du inte tatt en lite hetare bild på mig? Den där togs 2008-something.

2010-04-20 @ 15:46:37
URL: http://CITTYFORPRESIDENT.BLOGSPOT.COM
Postat av: nat minkie

Jag tycker ioförsig att du är galet lik Claire Forlani. Och hon är ju typ den vackraste kvinnan på moder jord.

2010-04-27 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback