")=€!=



Egentligen visste jag att det skulle bli så här, men tänkte att det kanske slår fel nån gång i universum ?
Men inte igår. Mötte upp Jennifer, Rebecka, Linnea och Karin på Riche och hängde där, Linnea droppade ev efter ett tag och vi drog till kåken. Det var lite halvdött men vi slog oss ner och började en vild diskussion om styva bröstvårtor och hjärndöda killar. När kåken stängde smög vi förbi spyan men det var fortfarande rätt dött så vi tog farväl av Jennifer - Karin och styrde klackarna mot Berns. Där var det hip hop klubb och vi kände oss lite mal placé men dansade och höll minen. Runt tre är vi vid spyan igen och går in med Gustaf Skarsgård och hans två kompisar, staplar runt där ett tag och drar på efterfest vid st.eriksplan med kompisarna.
åker tuben hem med alla som ska till jobbet vid halv 8 och brakar i säng. Mamma kommer in och säger något men jag hör inte.
Nu sitter jag här, mår fantastiskt bra tackvare efterfesten, funtar på att ta ett bad och sätta mig på balkongen ett tag.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Andreas Sundqvist

Låter som en jätte mysig kväll...

kram kram från Borneo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback