"ÄR DET BARA FREDAG??"

Blev lite ställd när jag såg att det var fredag idag..? Vi har vart ute sen i onsdags så det känns som söndag idag.. Men sweet med några extra dagar att skylla fyllan på! I morse vaknade jag i Gullmars med smink i hela ansiktet och en rejäl huvudvärk. Plockade ihop mina grejer och beredde mig på en walk of shame, det gick bra. Jag har för mig att solen till och med sken. Kom hem och trasade ihop i soffan några timmar men nu är jag fit for fight, en dusch och två John Mayer skivor senare!

Gårdagen spenderades mest på east och en snabbis på bar där jag mötte upp Sophie och Amanda, men vi tog en taxi tillbaka till öst sen. Och där satt vi..? Vänner kom och gick, drinkar kom och försvann.
Jag blev påhoppad av en väldigt framfusig bög, ihälld tequila (som jag absolut inte kan dricka) och rökte säkert 4 paket cigg (jävla uteservering) :)

Men som sagt, nu ska jag in till stan och möta upp Alberto och co. Vi kanske ses?



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback