who I tell you, WHO?

Glöm allt jag skrev igår, insåg inatt att inget coolt extreme mind makeover-aktigt har hänt. Jag är samma gamla förvirrade människa som vanligt.

G, I really didn't need that for my independent-boost...crap

Hade iaf jättekul igår. Åkte in till stan med Maja och mötte upp Bellis, sigge och Olivia på bonden, lyssnade på Kim och Patrik och drack öl i röda muggar. åkte till stureplan men ändrade oss efter en sekund och tog en taxi till skrapan och himlen där till. Vi kom dit ca 5 min innan stängning och hookade upp med Alberto som spelade för kvällen, Hannes och Anders och gick till Imperiet. Blev 5 öl för full och ville så gärna, Så gärna vara kapabel att stå. Vi tog en promenad till marie laveau, 7eleven och sen taxi med maja hem till mig.
Vaknade idag och mådde lite illa av mig själv. Skärpning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback