jag som vande mig

Idag har jag och mamma haft en heldag, classic quality time! Vaknade riiktigt kanonbakis vid nie när mitt alarm ringde.
Hade btw en riiktigt trevlig kväll som började på east där jag hälsade på min lilla dressyrhäst Sebastian och slutade  några timmar och drinkar senare hos mig. Såå imorse var jag inte världens piggaste direkt.
Jag och mor möttes i välingby och åkte till frissan och klippte och färgade håret tillsammans, efter det åkte vi tillbaka til vällingby och åt lunch och hälsade på Johanna som jobbade, och sen hem. Mamma åkte och masserade och jag somnade på soffan. När hon var klar gick vi en promenad och hyrde film, slumdog millionaire. Och nu ligger jag och halv-slumrar till how i met your mother. awesome day! Och håret blev brunt.

 

bedtime. ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback