självdisciplin var det ja..

Onsdagen började oskyldigt och jag var sjuk. Åkte in innan åtta till Johanna och köpte min parfym, och åkte hem till henne (redan här borde jag åkt hem och blivit frisk). Pratade med Rebecka som var i stan och bestämde att vi skulle ses och ta ett glas vitt och snacka. Vi möttes vid svampen och gick till Riche. Ett glas vitt blev två glas och sen vidare till utecompagniet där Alberto spelade sitt sista gig för sommaren, efter ett tag började vi frysa och gick en sväng till Obaren där jag hittade Adam, hans vän och hotshots.. Jag tänkte att klockan redan var mycket så nu kunde vi ju lika gärna gå till spyan..and so we did. Kom hem lagom till pappas väckarklocka ringde och föll ner i min säng och vaknade runt tolv, lite sjukare. Nu var det alltså torsdag och jag och Nanna hade bestämt en vecka tidigare att vi skulle ses, så jag hällde i mig cvitaminer, ipren, strepsils och hoppade in i duschen.
Vi möttes vid fridhemsplan, tog ettan till Stureplan och gick till east för champagne och lite sushi, gick en sväng förbi Lydmars och tog en taxi till himlen därtill och hälsade på Alberto som spelade. På himlen var det rätt lugnt så vi satt och pratade medan jag var helt hypnotiserad av utsiken. mm sen gick vi en sväng förbi kvarnen och var där i cirka 2 minuter ooooooch sen gick vi till mcdonals och sen heem.
I helgen kommer jag ligga parkerad i sängen och bli frisk! Ses nästa vecka!

Rebecka på Riche+Obaren

Nänänä på East

Nu till Seinfeld och cvitaminer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback