Morgon..Lunch?

Hellu babes, nu har jag fått vila ut ordentligt, ställde timer som väckarklocka och den började räkna ner från tie timmar så det känns ju bra:)  Ska precis ringa Johanna och Tora och stämma träff. Vart i stockholm ska man befinna sig där här gången montro, brukar alltid sluta med att vi möts vid slussen:)
Jag ska försöka smyga in på nån frisörsalong och ta reda på vad man kan göra för att ta bort den hämska gröna tonen i mitt hår (Ja, GRÖNA) och lämna in mina bågar och få slipat glas insatt. Lite senare ska Johanna, fiftykent, jag och nån mer säkert sätta oss i hammarbybacken och dricka varm choklad och titta på solnedgången! Gay gay gay säger ni,  Hur mysigt låter inte det säger jag?! :) Nu ska jag hoppa in i duschen iaf.
Ciao ciao

Running to city in grandmas shoes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback