Kallt och lite varmt

Lite ändrade planer eftersom klockan blev lite mycket, men jag mötte upp Johanna och Jazzy på söder och "fikade" :)
Styrde kursen mot hammarbybacken och mötte upp Kenth. Väl uppe var det vääldigt blåsigt så vi gick på hajk efter lä, på plats hookade Kent upp oss med varm choklad. Så satt vi där ett tag och huttrade och kollade ut över stockholm. Johanna och Kenth var mysiga och jag och Emma kollade på. När solen gick ner och det blev ännu kallare gick vi ner till tvärbanan och åkte till gullmars och åt pizza.
Imorgon åker jag, mamma och janne upp till Funäsdalen och hälsar på Ingela och Pelle. Ska bli skönt att komma upp till fjällen och andas frisk luft och träffa lite famlij. Nu ska jag göra en macka och prata med mor min.


I need some love too


Kommentarer
Postat av: Anonym

awww

2009-10-09 @ 21:00:09
Postat av: Ponny Hästhage

Damn right

2009-10-09 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback