WEEK45


Vecka 45 känns som en bra vecka! Efter en en helg som var väldigt o-halloweenig konstigt nog.
44 hade rätt mycket att bjuda på thou så det blir svår toppat, Min australienska vän från London var här och hälsade på tisdag-Lördag så det var ju kul. Jag visade honom monteliusvägen, stureplan, hur man ligger bakis i soffan en hel dag och vänta utanför medans jag gick en visning på Nalen (dörren var tydligen låst..?)
Men nu har han åkt hem och jag är själv igen, eller inte helt själv. Vi har bestämt oss för att bli seriösa nu, så jag är seriös nu! Fast jag är seriös själv hemma i stockholm tills den 12de, då är vi seriösa tillsammans.
Nu ska jag lägga mig och kolla "How I met you mother" s02!
ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback