SORRY

Har vart lite osugen på att skriva på senaste.. Men det har inte hänt allt för mycket:)
Har jobbat lite och vart ute mycket, har ju vart tvungen att sysselsätta mig när vissa karlar får för sig att lämna sunk-Sverige, not that I blame them...
Helgen har vart en stor fet födelsedag. I fredags firade vi Matilda som fyllde 21 ända till kl 6 på morgonen och i går lördag firade vi Mikey som fyllde 22, de kalaset slutade också runt 6 när jag ramlade ihop hemma hos Mr&Mrs Giovanna.
Idag är modet "Brutal-bakis" och jag ska försvinna under mitt täcke med family guy s08.


Träffade en mycket intressant människa i fredags btw. Och kan jag sluta vara smyg-förtjust i Cimon som verkar vara Sveriges största douche.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback