SMHI.se = MVG

Det blev en repris. Nu sitter jag på altanen och solar med spotify i bakrunden. Har inga planer på att flytta på mig, jag sitter bra här.

Dagens infall: Helt plötsligt stod jag och planterade våra blomlådor med pelargoner..? Jättekonstigt.

Bea är med mig ute och håller sällskap.

Lite senare kommer Johanna hit och dricker vin med mig, sen ut och slira och möta upp lite folk, jag vet inte hur mycket jag får säga men; det finns ett speciellt syfte med kvällen :)

Jag känner även att jag måste dela med mig, har en snuskigt bra spellista för förmiddagens aktiviteter:

http://open.spotify.com/user/grynkorv/playlist/3bcqN7DLBrWIUMpZxvoJah = Jetebroaa


Bea sällskapar en rastlös Sofia
Mitt infall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback