Lite planer




I helgen var Denniz här och hälsade på, det var jättemysigt! Lite tråkigt nu när han har åkt bara, 23 24 25 januari gick jättefort... hur som helst har jag tänkt igenom lite hur jag ska lösa körkort och lite annat; Jag tänkte jobba en månad till och sen säga upp mig på Banana Republic, åka hem i början av mars och ta körkortet och hälsa på lite folk och krama mamma och pappa som jag saknar. Jag tänkte vara hemma en eller två veckor sen åker jag tillbaka och söker nytt jobb och stannar tills maj tänkte jag, njuter av svensk sommar och kanske spenderar sista sommarmånaden i london bara för att. Där har ni det ladies and gentlemen mina 4 månader framöver.
Ikväll ska Jd bjuda mig och Johanna på rockklubb undra hur det slutar...:)
nu ska jag fortsätta vara ledig och gå och handla! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mamselimams

Lilla skrutt-prutt! Saknar dig! Hoppas du har det bra! Maila mig är du snäll! Kramis Mams!

2009-01-29 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback