Give me hope, Johanna give me hope!

Jag slutade sriva ett tag för att Johanna hade kommit hit, glömde att det faktiskt finns andra som läser :)
Men nyår firades hos Ellika och Joel på Old Street och London bridge, awesome! Tack för den tillställningen! Sen har jag jobbat mest, men vi var faktsikt på Koko i camden i Fredags, och igår var det fest med jobbet för att Samir skulle sluta. Idag var jag ledig och jag och Johanna bestämmde oss för att ta en promenad i hyde park och kolla in Winter Wonderland. Det var så himla mysigt med alla karuseller och en fin skridskobana med riktig "first-date-new york-sex and the city" känsla. Sen gick vi och handlade ingredienser till crepes som vi skulle ha till efterrätt. Vi började laga mat så fort vi kom hem för att vi var så hungriga och om jag någonsin öppnar en restaurang ska jag ha det vi lagade på menyn! Vi fick plocka ihop lite grejer vi hade hemma och röra ihop, men bra blev det! Äkta vi-är-så-sjukt-fattiga-i-London meal.

Till förrätt: Ett varmt tacoskal och ett halvt äpple
Huvudrätt: Bulgur med tomatsås och broccoli på sidan
Efterrätt: (lite lyxigare) Crepes med nutella

Nu ska vi titta på film och äta våran fabulösa efterrätt!

Gott nytt år!


Koko club


Banana Republic löser fest

Lorenzo med sina bruds

Hector introducerade mig för familjen Sambuca. Hej hej!

Benben

Min och Johannas mys-middag! Housewife

Jag diskade utan diskhandskar för första gången i mitt liv, fyfan va äckligt!

Resultat!


Det är förfan 2009 nu, jag blir helt chockad varenda gång jag signar kvitton på jobbet...

Kommentarer
Postat av: meme

troru man kan gifta sig lite med benben? eller har jag misstagit mig?

2009-01-05 @ 21:48:50
Postat av: S

Haha fan va sjukt! För när jag kollade på bilden tänkte jag "att det här är verkligen en memekille" så jag la upp den till dig, du kan få fler hahah :D

2009-01-05 @ 23:31:55
Postat av: meme

haha oh yes. hälsa att jag kommer och hälsar på honom snart

2009-01-06 @ 00:00:23
Postat av: meme

och dig med för den delen. snart!!

2009-01-06 @ 00:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback