En dag!

Det var en gång en dag som var den 5 januari 2009, jag gick till jobbet kl 8.40 och det snöade faktiskt! Väldigt blöt snö thou, som inte ville ligga kvar och knarra under skorna. När jag kom fram och hade bytt om till jobb-kavajen och torkat bort det värsta sminket som runnit möttes jag av "Hoijer? What are you doing here so early?", "because I love my jobb soooo mutch" inte.. Det visade sig att de hade blivit ändringar i schemat när jag vart ledig som jag inte fått reda på, så mitt skift var nu 11-8 istället för 9-6.. suck, så Ian satte mig på 10-7, jag satte mig i lunchrummet en timma och sov på soffan. Men dagen den 5 januari 2009 gick fantastiskt fort faktiskt! Vipps så var jag hemma på Dudley court kl 1945 och en Johanna i soffan som väntade på mig och undrade "vad har du varit?!", det var mysigt.
Sen blev jag jätteglad när mamma loggade in på msn! Vi pratade massa och jag saknade jättemycket. Nu sitter jag och lyssnar "Hey Jude" som mamma brukade sjunga för mig när jag skulle sova när jag var liten, jag får gåshud när jag lyssnar på den. Slut!

Jag älskar dig

Nu ska jag och Johanna gå och handla! Godnatt från oss!

Kommentarer
Postat av: Maria Bolllvik

Hej Sofia!

Gott Nytt År på Dig! Hoppas att allt är så bra det kan. Håller på med Din kjol faktiskt, men vill kolla Dina mått. Du kanske har ändrat Dig sedan i höstas? Midja? Höft? Stuss? i cm. tack! I england finns det väl vanliga måttband? Skratt! Svara gärna så fort du kan så kan jag starta upp på allvar och sy klart den samt skicka den till Dig. Vilken adress har du med vanlig post? Kram Maria

2009-01-06 @ 14:08:43
Postat av: Maria Bolllvik

Sofia! Det vore bra om Du svarade mig så snart Du kan så får du snart en fräck och mycket fin tweedjkol att ta på Dig på Oxford Street. Den kommer att passa bra in där! Kram Maria

2009-01-08 @ 10:34:26
Postat av: Maria Bolllvik

Vad är URL? Ska jag skriva något där också? Är inget vidare på detta. Maria

2009-01-08 @ 10:35:48
Postat av: Mamselimams

Älskliga älsklingsunge!

Puss!

2009-01-16 @ 09:29:19
Postat av: Guess who!

HEEEEEEJ min lilla sparv! gissa vem som är i val DESSERT nu :D sitter på ett ställe med min dator och högljudda engelsmän har trängt sig ner vid mitt bord så jag började tänka på dig då!

Försöker komma in på face men det vill säg inte så jag skriver här istället..

Innan jag glömmer det. Här är mitt fr nr +33673651917



MiZz U sexiiii bästard! kiss kiss



//M.E.

2009-01-17 @ 17:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback