Detox baby!

Som sagt ska jag och min kära sambo genomgå en 3-dagars detox för att rena våra arma kroppar på allt skit vi har stoppat i oss, druckit och sugit i oss. Vad som väntar: diarré, huvudvärk och influensa symptom. Men vi kommer vara ajax-rena på insidan! Värt det? Det får vi se!

Dag 1

Frukost: inget, eftersom vi vaknade efter "frukost-time" 14.30
Lunch: Rivna morötter, rå broccoli och skivad banan. Vatten
Långpromenad
Middag: Beansprouts groddar och skivad selleri.
Smoothie med: 1 apelsin, 1 mango, 2 kiwi, 1 banan, 1 tärning ingefära.




Kommentarer
Postat av: Qarro

Hej Fia!:D



Hoppas allt är bra med dig borta i London! Fan va kul! Hoppas du verkligen njuter!;) Hur länge är du borta? Själv jobbar jag och ska börja plugga nu - no life! haha!



Ta hand om dig! knäckebröd med gurka for life;)



Puss!

Postat av: Mamselimams

Oj, oj, oj! Hur går det?

Kram Mamsis!

2009-01-24 @ 11:16:49
Postat av: tja fia, pappa här...

hej gumman.du vet at jag e halvknackig på data, men här kommer världens kram till dig min fia kramar pappa.

2009-01-24 @ 19:35:09
Postat av: Victor

ÅLDRANDET SLAKTAR OCH TORTERAR MASSOR MED GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG!!!.Besök min blogg och hjälp till att stoppa slakten av gamla människor.om inte vi besegrar åldrandet kommer åldrandet BESEGRA OSS SJÄLVA. KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ÅLDRANDET OCH HUR VI SKA UTROTA DET SÅ ATT DU KAN FÅ LEVA SÅ LÄNGE DU VILL ISTÄLLET FÖR ATT SITTA RULLSTOL+VARA DEMENT.gamla människor är också människor och har PRECIS LIKA STOR RÄTT ATT LEVA SOM UNGA MÄNNISKOR.SÅ DET SÅ!

2009-01-24 @ 19:37:41
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Maria Bollvik

Herregud! Detox... jag är så gammal så jag lider av bara tanken. Hoppas att ni har nära till toaletten då! Sofia, vore bra med återkoppling om mått ang kjolen (den brun7beige tweedkjolen). Kan du maila eller ringa mig? Kram moster som är ett monster! Skratt! Maria

2009-01-26 @ 11:57:40
Postat av: GOOD GIRL

JAMEN här är du den där detoxkuren!

Måste bara tacka dig för jag provade själv rå broccoli efter jag sett det här inlägget haha.

2009-02-21 @ 16:18:06
URL: http://good--girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback