Snön kom och jag sa upp mig

Igår när vi var på Walkabout började det snöa! Det blev snöstorm och jag var helt lyrisk. Vi hade snöbollskrig och alla engelsmän blev helt tokiga. Jag blev bara så himla glad över att se snö överhuvudtaget, jag fick ju ingen till jul och det har praktiskttaget vart vår här i två månader, jag fick ingen vinter alls?! Men den kom igår:) Och idag på väg till jobbet låg den kvar och det snöar fortfarande:)


Jag sa även upp mig idag, hade tänkt vänta nån vecka till men det blev idag. Jag är så himla trött på mina oprofessionella chefer och nu kan jag åka hem tidigare också. Jag får lön nu på fredag och det kommer gå till hyran, nästa lön om två veckor kommer gå till flygbiljett hem:) ses snart!

Kommentarer
Postat av: mamselimams

Hör av dig. Puss Ma!

2009-02-07 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback