packa kappas papsäck

Mm, jag var helt övertygad om att det inte fanns en chans i hela världen att jag skulle få ner allt i min enda väska, men mina packnings-skills visade motsatsen! Jag fick ner allt! Väntar bara på att mina handbagage-väska ska torka så får vi se om alla skor får plats i den. Jag fick ner 3 par i resväskan så nu är det bara 6 par kvar...
Träffade Madde idag också! Vi bestämde träff vid Liverpool street station och satte oss på witherspoon och tog en öl och en cola, jag har ont i halsen så jag ville inte ha en öl. Det första hon sa va "GUUUD va lik du är Mange!" sen pratade vi om allt och inget i två timmar. Jättekul att träffa henne, får hälsa på nästa gång jag är i London.
Men nu längtar jag hem till Mamma och pappa å alla flickvänner och pojkvännen!


Packning...Och här va bara alla grejer som låg på golvet just då, resten hängde i garderoben..

Johanna i garderoben

Det börjar likna något!

Klart! (nästan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback