kärleksdagen

Jag och Johanna fixade ihop oss själva på date dagen i ära, vi åkte till London bridge och gick på tate modern museum och kollade på tavlor och konst en hel dag, jättemysigt. Efter att vi hade vart kulturella i några timmar åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen, vi skulle möta Jd på en bar i clapham common vid halv 10. Vi kom dit och hade en mycket trevlig kväll alla 4 tillsammans.
När vi skulle ta natt bussen hem tyckte Johanna att killen som satt brevid henne hade söta fräknar, så de vräkte jag så klart ur mig till den stackars 12-åringen. När vi gick på bussen satte han sig allra längst bak, stackarn...

Idag bestämde jag mig på riktigt för att komma hem till Sverige eftersom jag inte har något nytt jobb och måste ta körkortet innan halkbanan går ut, så: Stockholm here I come faktiskt! Ska bli skönt att träffa mamma, pappa alla vänner och fram för allt Denniz. Ska få lön nu på fredag så då bokar jag min biljett hem.
Ska ha visning idag (tisdag) och en på torsdag eftersom jag behöver någon som kan ersätta mig när jag flyttar.
Nu ska jag och Johanna kolla på "En djävulsk romans" och förhoppningsvis somna!
Kram på er!

Min och Johannas date

Tate modern museum

Min 4-meters halsduk

Jd och Cecilia

64th and social

Johanna och Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback