BLUNDA

Nu tänkte jag lägga mig efter en produktiv dag *not.
Detta har jag gjort idag:
*Tänkt att jag ska åka in till stan och få lite gjort
*Tänkt att jag ska boka tvätt-tid och tvätta
*Bokat tvätt-tid på torsdag eftersom jag var för lat för att tvätta idag
*Hittat min ring
*Kollat nästan två säsonger Entourage
*Slö-chattat på fejsbock men har något att se fram emot
*Lagat mat

Tja.. Men imorgon! Då ska jag göra lite roligare grejer! Jag på auktion på Bukowskis och buda på en Jean Paul Gaultier tröja! De ni, har fått i uppdrag av en mycket hemlig klient då denne fastnar på jobbet imorgon när budgivningen startar.
Och där kommer jag sitta, men kavaj och glasögon och buda med en såndär bud-spade. Oj oj vad viktig jag kommer vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback