ÅNGEST

Hela den här helgen har bara varit ångest, ångest ångest ångest. Det började i fredags när jag var hemma hos P och allt kändes bara skit. Smög iväg på morgonen och tyckte att det var sista gången. Sen kändes det som det skulle bli en bra lördag och vi skulle fira Johanna som fyllde 20 i veckan. Vi hade jättetrevligt hemma hos Kenth och drack champagne och trefemmor (härlig kombo:) ) och spelade in massa konstiga historier och garvade. Men sen började det gå utför igen, vakten på Grodan Sergel (som jag förövrigt jobbade hela sommaren på sandhamn med) betedde sig som en skitstövel och Denniz snackade massa skit. Jag började bli nykter och klockan var typ fyra. Det hela resulterade i att jag blev världens självdestruktivaste människa och åkte med Denniz på efterfest, blev full, tog droger och hade sex med honom och vaknade kl halv 5 idag i högdalen. Där har ni helgen vecka 49.

Men imorgon börjar vecka 50 och jag ska träffa Allan the bus driver. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback