2/12 THE DAY OF SHAME

Ja.. vi hade riktigt kul igår! Jag Matilda och Jesscia samlades hos Sophie och drack lite vin och snackade skit för att sedan bege oss till cafét en sväng och hälsa på Tim som spelade. På plats mötte vi upp Alberto, Pernilla och Anne. Jag lyckades konstigt nog bli riktigt full redan på cafét..? Vi var inte ens där så länge. Men så var det, efter ett tag på cafét ramlade vi in på Spy bar och sen fortsatte det riktigt mycket utför.. Jag tyckte allt var frid och fröjd och hade en rysk beundrare som bjöd på shots, tills jag gjorde något som fick mig att ha ångest hela dagen idag.
För det första så raggar jag Aldrig ute, visst att man kan flörta men jag raggar aldrig! Och med ragga menar jag att dra vidriga lines och vara liite för intresserad.
Så, jag går förbi en kille som jag känner igen sen tidigare utekvällar och jag vet att vi har gemensamma vänner men vi har aldrig hälsat. Han är riktigt snygg, och jag tycker till och med att det är pinsamt att skriva det här. haha.

04.30, Jag vinglar fram på mina stilettklackar som jag inte längre kan gå i eftersom jag har alkohol i knäskålarna (riktigt osexigt) fram till honom och lägger handen på hans axel och ska säga nånting bra och sexigt, men.. det blir inte bra och sexigt, det blir bara jätte pinsamt.
Det blir: (riiiiiktigt sluddrigt) "Jag schöpte en drink till dej (paus) men jag drack upp den".
Vafa-an hände där ?! Hur tänkte jag ? Varför sa jag så? Jag låter ju som en alkoholist, "kunde inte hålla mig 3 meter från baren till dig så jag drack upp din drink också"
Jag hade inte ens köpt en drick till honom till och börja med, så varför sa jag så?! ÅHH, jag blir så trött på mig själv.
Men det bästa kommer nu, för nu får jag fet-dissen (vilket jag också skulle gjort om jag gick fram och stötte på mig igår efter 2 flaskor vin, 5 öl och tre drinkar)
A jag har alla fall druckit upp hans drink och han svarar:
"Du det där funkar inte" (Ja men vafan trodde jag..?!)
Jag är tyst och står och försöker hålla balansen mot hans axel.
"Men hälsa på min kompis" (BUUUUUUUURN)
Och jag svarar:
"Nej jag vill inte hälsa på din kompis", vinglar till och inser vilken jävla pinsam situation det här är, suckar och bara går där ifrån.
Sen var det inte mer med det, vi festade vidare och jag och Matilda vinglade hem till henne och däckade. Det var inte förens på morgonen när jag kommer ihåg allt och det slår mig som en stekpanna. FAAAAAN, jag skämdes hela dagen på jobbet idag och gör det fortfarande. Det kommer vara skitkul om typ 3-4 dagar men nu är det bara riktigt jävla ångest jobbigt.
Hur kunde jag göra bort mig så? haha fyfaan. Jävla spy bar, jävla fylla. Men men.. En bra grej med idag är att Busschauffören hörde av sig! Och han ville ses:) och P hade också smsat. Då blev jag glad och kom över ångesten lite, annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort..



I helgen ska jag ta det lugnt, så ni får ha kul utan mig:)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback