Nämen...

..Hej, är det..? Ja precis, det är hon. Hon med sämst framförhållning i hela stockholms kommun. Känd i landskapen uppland/sörmland för sina fina insatser i förseningar och tids-optism. Å jag undrar hur det känns... Jag kan berätta: DE SUGER! Det suger speciellt mycket idag pga av en speciell anledning:
Jag och min vän Maja skulle gå på Yoga i vällingby kl 1800. Vi skulle då mötas kl 1730 vid blackebergs tunnelbanestation för att hinna dit, byta om och ja ni fattar... Såhär förbereder jag mig:
Ligger i sängen till kl 1724, (då tror jag fortfarande att jag hinner packa min träningsväska med träningskläder, dusch-equipments, vattenflaska mm, klä på mig och gå till tunnelbanan. Allt detta på 4 min) och när jag reser mig upp för att göra allt detta inser jag att jag inte har några träningskläder rena....å det är inte direkt avslappnande att ställa sig i "krigar position A" i ett par lite.för-tighta-cheep monday-jeans. Nono. Så ingen yoga för mig alltså. Det var ju tråkigt för henne, stackars feta tjej....Nu ska jag dränka mina sorger och öka min vikthysteri i en scones deg.


Shit, get a grip on yourself woman.

Öfver och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback