Mätt..

Jag sitter i mitt standard-läge: I soffan med datorn på magen (en som vanligt numera fullproppad mage) klockan är lite för mycket och på tv'n är det något värdelöst 0110-program....Just nu är det MTV. .....Vänta.....WUHU!! Pimp my ride!!!
Johanna har somnat i soffan i en söt lite smått obekväm ställning.
J: "peeper and out"
S: "haha, va?!
J: "nee"
S: "haha, va, Johanna pratar du i sömnen?
J: "Ne"
S: "Johanna vill du inte se Pimp my ride?"
J: "......"

Jahapp, då var man ensam igen då.....
Imorgon är jag och Andrew bjudna på middag hos Alberto, det ska bli trevligt. Undrar vad det bjuds på förutom enorm onykerhet, I'm exited!

Lite småtönt:
Jag blev precis lite småsugen på mina favoritmackor.... 1. Skinka, avocado, tomat och örtsalt. 2. Hårdkokta ägg, kaviar. Mmmmhmm!!

Jag har en asnice tröja!! Som alla vet är jag mamma och gudmor-Lotta Prince fanatiker.



Nu ska jag och X to the Z inleda en visuell romans. PEACE!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha det ser ut som jag onanerar?

2008-09-12 @ 14:08:01
Postat av: S

haha, du kommer typ haha

2008-09-15 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback