Lite tankar bland sängkläderna

Hur kommer det sig att jag aldrig kan gå upp? Svar: för att jag har världens skönaste hästenssäng med världens skönaste täcke + kuddar, för att jag har en laptop med trådlöst, för att jag är allmänt trött, för att det oftast regnar ute nu mera..
Pratade lite med pappa precis, han blev lite orolig/stolt när jag berättade att jag sticker till London i oktober.  Jag fick lova att jag "inte sticker till London och kommer hem som en pundare", jag lovade.
Axels kräftskiva var verkligen jätte trevlig och alla blev tokfulla, tack JohannaAdamFilipJohanAntonAceMikeyKaj för den kvällen!
Varför blev jag matförgiftad av kista gallerias sushi? Jag har snart inte ätit någonting på 48 timmar, jag får inte för mamma. Hon säger att min mage måste vila sig, men egentligen tror jag att hon tycker att jag är för fet. Men jag dricker snällt min äckliga buljong med kyckling smak. 
Nu kommer Andrew och gör mig sällskap!

Bless you all, lambs of god BLESS YOU ALL!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback