Jobba imorgon....

Jag tänkte vara lite duktig ikväll och lägga mig tidigt, typ nu. Fast jag kan inte somna nu. Jag har vänt min dygnsrytma utahelvette.... Får nappa i mig Andrews rödtjut med skruvkork och somna snurrig och blå om tänderna,  men först ska jag gå på cigvard-jakt för en sista puff innnan jag glider ner i vita lakan på sjövägen i solna.
Imorgon ska jag lämna in min mobil på lagning, gör det på jobbet, det blir smidigast så:P batteriet har lagt av konstigt nog.... hmm. Sen kommer pappa och hämtar mig för jag ska övningsköra hem. Mappa (mamma+pappa) tycker att jag ska ta mitt körkort innnan jag drar till London, vilket jag tyckte var en bra ide. Det är bara att blåsa av dammet från körskoleböckerna och börja plugga igen då....usch va hemskt jag har ju precis tagit studenten...


Vi får se om jag överlever solna by road goes middagstraffik imorgon.. jag tror att jag är försäkrad.




Smisk och smäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback