Dags att börja uppskatta

Idag vaknade jag på kajs soffa, det var ju inte riktigt meningen.. Men det är ett känt faktum att fröken Höijer aldrig kan åka hem i tid, och den här gången råkade hon bara somna. Så nu ligger jag vaken med en bekant utsikt bestående av gamla pizzakartonger, urdruckna läskburkar, chocklad, pringles osv. Ne inte en så lockande frukost.
Jag kollade precis på "Wall-e", vilken mysig rulle. Jag smälte lite innombords, sådär tjejigt, och för första gången på länge så kände jag en massa saker när filmen var klar. Jag visste precis vad och det var skönt. Jag kom genast att tänka på en massa bra saker, saker som jag inte har riktigt tänkt på utan bara tagit förgivet. Detta är naturigtvis helt fel av mig, jag ska verkligen inte klaga!
Jag började tänka och uppskatta: Jag har någon som älskar mig och säger det som om han menar det. Han hjälper mig med saker som han inte måste men han gör det för att han vill. Han håller om mig och berättar hur fin jag är på olika sätt och vis, väldigt ofta. . Ibland lyfter han upp mig och bär mig till sängen och jag får ligga över honom hur länge jag vill, det blir aldrig tungt. Han följer med mig till ett annat land, för han vill vara med mig.
Jag har ett jobb där jag tjänar mycket (för mig) rätt lättförtjänat, och snart åker jag till London där jag har ett roligare jobb med mer pengar.
Mina vänner ringer till mig och jag ringer till mina vänner, mina vänner umgås med mig och jag umgås med mina vänner.

jag uppskattar och uppskattar så mycket jag kan. Tak tack tack tack.

Nu ska jag väcka Kaj. Det är dags.


mepmepmep meep meep meep mepmepmep. Klura på den ni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är killen?

2008-09-21 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback