En liten uppdatering

Måndags: Jag kom hem!
Tisdags: Jag och Anders tog det lugnt hemma. Skönt och varva ner
Onsdags: Jag och Matilda skulle ha åkt till grönan, men det var stängt...
Torsdags: Jag och Anders åkte till stan. Saker jag fick med mig hem:

E
tt stycke jacka från Acne
Ett stycke klänning från Acne
Massa nya underkläder från H&M
Ett par skor från H&M
En ny kalender från NK

Senare på kvällen gick jag och Anders till Obaren en stund och jag passade på och inviga några av mina inköp.
Fredags: Jag och Matilda åkte till Gröna lund och hade en jättetrevlig dag/kväll. Jag vågade åka allt utom frittfall och uppskjuten! Efter grönan åkte vi hem till Matilda en snabbis och bytte om, för att sedan bege oss till Eken där Alberto spelade för kvällen. När han var klar vid 03 så tog vi en taxi till Ambassadeur (som söög) så vi gick ner till Hell's Kitchen istället. Där träffade jag Adam och vi stod i djbåset och dansade oss svettiga till kl05. Vi tog en taxi hem...

Lördag: Jag ligger bakis-svettig i min säng och måste börja göra mig i ordning inför kvällen. Kräftskiva hos Axel, en snabbis förbi Wok house där kallan och martin spelar, sen blir det nog trädgården som avslutar sommaren.

Lite bilder:
ObarenJag och Mat på g till grönanGrönanMartin på EkenHells från båset, hahaAdam på hells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback