plopp plopp

Vilken helg ? Haha, Tors-måndag har spenderats på ett ställe med 3 personer, hemma hos mig med Denniz, Vincent och Johanna.
Torsdag: Jag och Johanna hade inga speciella planer förutom en massa alkohol och en tom lägenhet i 4 dagar. Denniz och Vincent kom förbi och joinade och vi spelade nintendo 64 och buzz tills alla deckade 3 liter vin and many more senare.
Fredag: Grabbarna kilade iväg till systemet och fyllde min kyl med alkohol, alla visste vad som väntade för spelkonsollerna stod kvar. 8 ploppar senare och Denniz deckar på nisses sov-maddrass.
Lördag: Efter ännu en hård natt tar sig alla hem och jag åker in till stan för att käka middag med Svempa, carl-oscar och Hampus. 3 rätter senare på riche och jag önskade att jag hade sånna där strechiga gravid byxor. Jag åker till Grill med Jennifer Emma och Rebecka, vi tar några glas vin och hoppar in i en taxi med målet: Berns. Vi är där och efter ett antal glas vitt (6 om jag inte minns fel..?!) så är alla rätt glada, jag var iaf :) Runt 2 bestämmer jag och Rebecka och Jennifer för att ta en cykeltaxi till sturecompagniet, Jennifer bangar vid norrmalmstorg och springer tilbaka till Berns..? en kvart senare ringer Denniz och jag tar en taxi till Tc. Vi plus bobby och Aido åker hem och deckar.
Söndag: Johanna kommer över och joinar. Jag hon och Denniz ligger och degar hos mig tills kl 8, denniz drar och vi köper pizza. Somnar till Spirited away och Idag är det måndag...Mamma kommer snart...Jag vill ha mer ploppar och mer nintendo.. Kom tillbaka nästa helg..


Kommentarer
Postat av: hannis

jag vill också ha ploppar och n64

2008-10-21 @ 01:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback