När man blir ett med lakanen...

Jag har kommit till ett jobbigt stadie: jag kan inte gå upp ur sängen?! Jag har massa viktiga saker jag ska göra idag. och jag ligger här och bara låter tiden rinna iväg.
Jag ska åka till hornsgatan och lämna in två mobiler på service, en ska mamma få.
Jag ska åka hem och packa i ordning en tränings-väska och ta med min dator.
Jag ska duscha och sätta på mig något anständigt då jag och Johanna ska ut och äta och sen gå på mekk my days releasefest.

mmm det är inte lätt när man ligger bekvämt.


Imorgon blir det förhoppningsvis en nacka-date med Torasnora. Det ska bli mer en trevligt.


Nu är det bara 24 dagar kvar tills jag tänkte åka, va sjukt.. 24 dagar går jättefort! Sen säger jag hejdå till regninga bajs-stockholm och hejdå Sverige. Det ska bli najs att komma till ett annat land med andra människor, samtidigt som jag har finfina vänner som redan bosatt sig. Wuhu!

London passar mig bättre. det känns som om det kommer bli skitbra! Jag kommer komma ur sängen i London och jag kommer göra coola saker och träffa coola människor. najs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback