Mer "ska"!

Idag failade jag teorin, jag borde skriva hur besviken och arg jag är på mig själv men det tänker jag inte, och om jag hade pluggat hade jag verkligen inte behövt heller. Jag borde släpa mig iväg till gymmet en massa om det ska bli några pengar i London. Jag borde verkligen tvätta så jag kan vara snygg på lönings-fredag. jag borde bla bla bla, nu till de jag ska göra!
Jag ska fixa uppkörningen (även om jag inte kört tillräckligt)! Jag ska bli smal igen! Jag ska inte shoppa för hela min lön, den ska sparas till lägenhet! Jag ska gå ut i det fina vädret och kissa nisse! Jag ska yoga ikväll (om jag hinner)!

duktig.

Haha, fan vilket tråkigt inlägg, det blev lite Mia Thörnblom: "öka din självkänsla" över det hela, men det är ju härligt :)


Jag vill ha min macbook!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback