Helgen v 43

I fredags hade jag och Johanna en väldigt trevlig kväll. Hon jag och Joey gick och såg "Patrik 1,5" kl 21.10 (som för övrigt var jätte mysig!) Efter det åkte vi till Baltazar och blev pang-fulla, och efter Baltazar blev det East till stängning.. Lördagen då, Jag, Johanna, Jennifer, Meme och Dea satte oss till slut på "ett litet hak" efter att ha gått runt hela stureplan. Två glas vitt senare började vi dra oss mot Sturecomp, där Alberto spelade för kvällen. När vi började ledsna på sture så var vi på väg till spyan, men när vi stod utanför blev jag jätte osugen på att betala inträde för att stå och trängas med sillisar och pretto-mustascher, så vi tog en taxi hem. Jag var riktigt snack-full och babblade på hela resan fast ingen lyssnade, men det gjorde inte så mycket, jag sa väl inget viktigt alla fall. Ikväll pluggar jag teori med mamma. Duktig!

Fredagen i bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback