Fake poop

Jag vaknade med ett galet shoppingmode i hopp om att min lön hade kommit, så jag och Johanna åkte in till stan. När vi satt på sandys på götgatan såg jag att det hade den inte gjort.. så Johanna lånade snällt ut pengar till mig:)
Inne på monki haffade jag ett par skor, vi strosade runt lite och åkte vidare in mot city. När klockan var 1545 hade endast 1par skor, en topp och trosor inhandlats och vi var på väg att ge upp och åka hem när jag plötsligt fick ett infall: "ska vi se på bio?" och så blev det. 2 biljetter till "Låt den rätta komma in" kl1600 och både jag och Johanna var nöjda och glada.
Efter filmen var jag rädd för att åka hem och Johanna insåg att hon hade suttit på sin choklad hela filmen, denna var nu i flytande format och på Johannas byxor och på biostolen, very entertaining. Johanna var först ut från salong 5 på sergel, och jag gick garvandes bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback