Crap. Men nu när jag fick mitt sms måste jag faktiskt skriva till: Eller..?

Varför fick jag inte min lön idag? Varför får jag den på måndag? Varför har inte mobilbyrån ring och sagt att jag kan hämta min mobil när de sa att den var klar igår, och att den skulle komma "på fredag"? Varför har jag inte gått till gymmet än? Varför gjorde jag bort mig i farsta? Varför är min nästa uppkörning i dalarna? Varför måste jag ägna hela sön, mån, tis till att plugga till teorin?

Svar:
För att Aircall är sämst och inte inser att jag hade planer i helgen som involverar pengar. Jag vet inte varför mobilbyrån inte har ringt, but they better!!! Om de inte ringer kommer det ligga en brinnande påse hundbajs utanför deras dörr, som kommer vara rätt obrinnande och äcklig på måndag när de kommer tillbaka från deras helg! Jag har inte gått till gymmet än för att jag åt för en halvtimma sen och måste vänta en halvtimma till (säger vi). För att jag blev nervös och inte tittade på några skyltar över huvud taget. Tydligen finns det heller inga nya tider i stockholm fören nästa år, så kl 6.30 ska jag upp och köra till dalrna..?*! För att jag nån gång ska kunna fixa teorin, det är dags att sluta tro att jag är någon slags kille som bara kan hela boken utan att behöva öppna den.




JESS!!!!!!!! JAG FICK PRECIS ETT SMS SOM SA ATT MIN MOBIL ÄR KLAAAAAAAAAAAR!!!!!




Och ikväll ska jag faktiskt träffa Maja! I love you. Och sen se Patrik 1,5 med Johanna (I love you too) och kanske Joey (I dont know you yet....but maybe I'll love you when I do?)....Have a nice broke weekend alla som jobbar på Aircall....Nu vet jag vart jag ska adressera påsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback